Pati Devriyesi Dünyası - Ultimate Rescue - Costume Pack
Fırından yeni çıkan bu kostümlerle Pati Devriyesi köpeklerinin en zorlu kurtarma görevlerini bile tarz bir şekilde halletmelerini sağla.