Pati Devriyesi Dünyası - Rescue Knights - Costume Pack
Bu şövalye kostümlerinin içindeyken hiçbir kurtarma görevi bu küçük köpeklerin gözünü korkutamaz. En sevdiğin yavru köpek olarak kostümünü kuşanarak krallığı ve ötesini kurtar.