Pati Devriyesi Dünyası - Halloween - Costume Pack
Bu hayal dolu kostüm paketiyle Pati Devriyesi köpeklerinin Humdinger'in kargaşasına son verip Cadılar Bayramı kahramanları olmalarını sağla.