Pati Devriyesi: Büyük Yarış - Tam Sürüm
Sevdiğin Pati Devriyesi köpeklerine katıl ve en fazla 4 oyuncuyla Macera Koyu, Jake'in Kayak Merkezi ve Orman'da 11 nefes kesici pistte yarış. Başkan Humdinger'ın engellerini aş, genç oyuncular için kolay kontroller, profesyoneller içinse zorlu mod mevcut. Orijinal oyundaki tüm pistler ve özelliklere ek olarak HAVŞEHİR YARIŞI ve ÖDÜL MAMASI ARENASI DLC paketlerini deneyimle. HAVŞEHİR YARIŞInda üç yeni pist, altı yeni araç ve Orta Çağ kale yarışının tadını çıkar. ÖDÜL MAMASI ARENASI ise ödül mamaları toplayıp güçlendirmeler kullandığın havrika bir eğlence sunuyor. Altın Ödül Maması'nı sakın kaçırma! 4 PATİ DEVRİYESİ YARIŞÇISINA KADAR: En fazla 4 yarışçıya kadar aynı ekranda arkadaşlarınla Chase, Marshall ve Dinozor Diyarı'ndan Rex gibi en sevdiğin köpeklerden birini seçerek yarış! HEYECAN VERİCİ ARENALAR – Macera Koyu, Orman ve Jake'in Kayak Merkezi'nde yarış. YENİ ARAÇLAR – Ready, Race, Rescuedan altı yeni aracı sür KARTLARINI ÖZELLEŞTİR: 20 eşyayla kartını özelleştir. Ne kadar çok yarışırsan o kadar özelleştirme açarsın!