Pati Devriyesi Büyük Yarış - Ödül Maması Arenası
Pati Devriyesi Büyük Yarış'ta parti zamanı ve üç köpek dostunla beraber davetlisin! Süre bitmeden en fazla ödül mamasını toplamak için gaza bas ve eğlenmeye başla. Ödül mamalarını toplamak ve birinciliğe yükselmek için harika Pati Devriyesi güçlendirmelerini kullan! Üç harika Pati Devriyesi konumu Macera Koyu, Orman ve Jake'in Kayak Merkezi'ndeki savaş arenalarında Ryder ve köpeklere katıl. Bu hızlı mücadelelerde kazanmak için köpekler Everest'in Kar Topları, Tracker'ın Yakalama Kolu ve Ryder'ın Yenilmezlik Kalkanı gibi güçlendirmelerden istediklerini kullanabilir! Süre azalıyor mu? Mücadelenin bitmesine yakın arenanın ortasında beliren Altın Ödül Mamasını kapmayı dene! En hızlı yakalayıcı, en iyi ödül maması toplayıcı ya da Altın Ödül Mamasını ilk kapan olmak isteyen her köpek bu yarış partisinde kazanabilir!