Party Boy McPain - Awesomenauts Assemble! Kostümü
UYARI: Ted McPain içeriğine sahip değilseniz, bu içeriği kullanamayacaksınız. Bu kostümü Awesomenauts Assemble'da kullanabilmek için Ted McPain içeriğine sahip olmanız gerekmektedir. Bu içerik Awesomenauts Assemble'da Ted McPain için bir kostümü açacaktır. Bu kostüm, yepyeni ve tamamen kişiselleştirilmiş seslendirmeler içermektedir.