Pariah Garaj Kiti
Pariah araç setine daha fazla kişiselleştirme seçeneği ekle ve diğer yarışçıların Jahtra Külüstürleri'nden korkmasını sağla. Bu paket ek bir teker jantı setinin yanı sıra, Pariah araçlarında kullanılacak 3 ek çıkartma içerir.