Pariah Garaj Kiti 2
Pariah araç setine daha fazla kişiselleştirme seçeneği ekle ve diğer yarışçıların Jahtra Külüstürleri'nden korkmasını sağla. Bu paket (tüm Pariah araçlarında kullanım için) yeni bir araç görünümü, ek bir teker jantı seti ve Pariah araçlarda kullanılmak üzere 3 ek çıkartma içerir.