Oyuncu Kısayol Paketi
Battlefield Hardline'da normal oyun sırasında efsanevi polis ve suçlu aksiyonlarına girerek tonlarca silah, araç yükseltmesi, gadget ve dahasını kazanabilirsiniz. Ama tüm bu yeni aletlere anında erişim kazanmak istiyorsanız, sokaklardaki savaş için tam cephanenizin kilidini açmak amacıyla Oyuncu Kısayol Kitini alın. İşte kite dahil olanlar: o İnfazcı Kısayol Kiti: 8 İnfazcı Sınıfı silah ve 2 gadget'a anında erişim kazanın. o Tamirci Kısayol Kiti: 8 Tamirci Sınıfı silah ve 4 gadget'a anında erişim kazanın. o Operatör Kısayol Kiti: 8 Operatör Sınıfı silah ve 2 gadget'a anında erişim kazanın. o Profesyonel Kısayol Kiti: Tüm Profesyonel Sınıfı silahlar ve gadget'lara anında erişim kazanın. Sendika, Genişleme Paketi veya Promosyon teklifiyle sunulan silahları içermez.