14. Sezon Ultimate Savaş Bileti Paketiyle zafere giden yolda ilerle! Bu paketin içeriği: - Premium Savaş Bileti + 20 Kademe - Reinhardt Mitik Görünümü veya diğer Mitik içerikleri açmak için 80'e kadar Mitik Prizma kazanma şansı - Güllü Majeste Mercy ve Ejderha Avcısı Pharah - 2.000 Overwatch Parası Overwatch Paralarınla oyun içi kozmetik eşyalar satın alıp kahramanlarını özelleştirebilirsin. Premium Savaş Bileti sahipleri, Overwatch Paralarıyla Kademe açarak Efsanevi ve Mitik içeriklere anında erişim de kazanabilir. Kademe atlayışları, 80. seviyeden sonra savaş biletinin hiçbir seviyesine uygulanmaz ve prestij kademelerinde geçerli değildir. 80. seviyeden arta kalan, satın alınmış tüm kademe atlayışları toplanır ve otomatikman bir sonraki sezonun açılışında kullanılır. Mitik Görünümler ve özelleştirmeler, Mitik Mağaza üzerinden Mitik Prizma karşılığında satın alınabilir.