Blizzard EntertainmentAtıcı
13. Sezon Ultimate Savaş Bileti Paketiyle büyülerin ustası ol! Bu paketin içeriği: - Premium Savaş Bileti + 20 Kademe - Büyü Bağcısı Widowmaker Mitik Görünümü veya diğer Mitik içerikleri açmak için 80'e kadar Mitik Prizma kazan - Efsanevi Yatagarasu Kiriko ve Kuşatma Winston - 2.000 Overwatch Parası Overwatch Paralarınla oyun içi kozmetik eşyalar satın alıp kahramanlarını özelleştirebilirsin. Premium Savaş Bileti sahipleri, Overwatch Paralarıyla Kademe açarak Efsanevi ve Mitik içeriklere anında erişim de kazanabilir. Kademe atlayışları, 80. seviyeden sonra savaş biletinin hiçbir seviyesine uygulanmaz ve prestij kademelerinde geçerli değildir. 80. seviyeden arta kalan, satın alınmış tüm kademe atlayışları toplanır ve otomatikman bir sonraki sezonun açılışında kullanılır. Mitik Görünümler ve özelleştirmeler, Mitik Prizmalarla Mitik Mağazadan satın alınabilir.