Blizzard EntertainmentAtıcı
12. Sezon Ultimate Savaş Bileti Paketiyle dünya dışı bir yolculuğa hazır ol. Bu paketin içeriği: - Premium Savaş Bileti + 20 Kademe - Anubis Reaper Mitik Görünümü veya diğer Mitik içerikleri açmak için 80'e kadar Mitik Prizma kazan - Efsanevi Soyguncu D.Va ve Aset Echo - 2.000 Overwatch Parası Overwatch Paralarınla oyun içi kozmetik eşyalar satın alıp kahramanlarını özelleştirebilirsin. Premium Savaş Bileti sahipleri, Overwatch Paralarıyla Kademe açarak Efsanevi ve Mitik içeriklere anında erişim de kazanabilir. Kademe atlayışları, 80. seviyeden sonra savaş biletinin hiçbir seviyesine uygulanmaz ve prestij kademelerinde geçerli değildir. 80. seviyeden arta kalan, satın alınmış tüm kademe atlayışları toplanır ve otomatikman bir sonraki sezonun açılışında kullanılır. Mitik Görünümler ve özelleştirmeler, Mitik Prizmalarla Mitik Mağazadan satın alınabilir.