Bu paketin içeriği: - 1.000 Overwatch Parası - Kutup Baptiste Epik Görünüm Overwatch Paralarınla Premium Savaş Bileti'ni açabilir, oyun içi kozmetik eşyalar satın alabilir veya Premium Savaş Bileti'nde kademe atlayabilirsin. Kademe atlayışları, Prestij kademelerinde geçerli değildir.