5000 (+700 İlave*) Overwatch parası satın al. Overwatch paralarıyla Premium Savaş Bileti ve kahramanlarını özelleştirmek için oyun içi kozmetik eşyaları satın alabilirsin. Premium Savaş Bileti sahipleri ayrıca Overwatch paralarıyla kademe kilitlerini açıp Legendary ve Mythic içeriklere anında erişebilir. Overwatch 2 gerektirir. *1000 Overwatch parası paketinin tavsiye edilen satış fiyatı temel alınmıştır.