1000 Overwatch parası satın al. Overwatch paralarıyla Premium Savaş Bileti ve kahramanlarını özelleştirmek için oyun içi kozmetik eşyaları satın alabilirsin. Premium Savaş Bileti sahipleri ayrıca Overwatch paralarıyla kademe kilitlerini açıp Legendary ve Mythic içeriklere anında erişebilir. Overwatch 2 gerektirir.