Overseer Paketi
Watcher'lar sınırsız bir sabır ile bekler. Overseer'ler ise sınırsız bir bilgelik ile yapılması gerekeni, yapılması gereken zamanda yapar. İçerir: - 5,400 Platin - Overseer Zırh skin (Overseer Cüppeleri, Basamakları, ve Korumaları)