Overcooked! 2 - Carnival of Chaos
Kaos Karnavalında daha fazla Overcooked! 2 kutlaması yap! Overcooked! 2 Kaos Karnavalı oyuncuları aşçılık, eşli oyun ve kaos ile ilgili her şeyi kutlamaya davet ediyor! Bu renkli yeni DLC oyuncuları kombo yemekler ve mutfağın olmazsa olmazı top ile uğraştıracak! Toplar! Sıra dışı mutfaklar, sıra dışı ulaşım yöntemleri gerektirir. Şeflerin kendilerini topa yükleyip kolayca havada süzülmesi gerekiyor. Kombo Yemekler! Çok aç müşteriler için oyuncuların yemekleri aynı tepside birleştirmesi ve yanında da ferahlatıcı bir içecek servis etmesi gerekiyor. Yeni Tarifler! Sosisli sandviç ve herkesin en sevdiği yuvarlak yiyecek donat menüye katıldı! Soslar! Ketçap veya hardalsız sosisli sandviç mi olur?! Ayrıca 15 Yeni Seviye! Oyuncular canlı yeni seviyelerde köfteleri yakacak ve harika lezzetlerle baş edecek. Dört Yeni Şef! Dört yeni renkli karakter mutfak kaosuna katılıyor: Sirk Müdürü Şef, İri Yarı Şef, Palyaço Şef ve Gösteri Şefi!