Outward - Pearlbird Pet ve Fireworks Skill
Sadık dostunla maceraya atıl! Yeni becerinle gökyüzünü havai fişeklerle aydınlatabilir, sadık kuşunla Aurai diyarlarının tadını çıkarabilirsin!