OUTRIDERS WORLDSLAYER GENİŞLETMESİ
WORLDSLAYER GENİŞLETMESİ ile OUTRIDERS sahipleri doğrudan WORLDSLAYER içeriğine giriş yapabilir. Var olan Outrider'larınla Enoch'un derinliklerine yolculuk ederken yeni güç seviyelerine ulaş veya karakter takviyesini kullanarak güçlü Değişmiş Ereshkigal ile yüzleşmeye hazır tam ekipmanlı 30. seviye bir Outrider oluştur. Sana meydan okuyacak yeni korkunç yaratıklar ve keşfedebileceğin yeni silahlar, modlar ve ekipmanlarla karakterinin dizilimini PAX hibrit branş sınıf ağaçlarıyla geliştireceksin. Hikâyeyi tamamladıktan sonra yepyeni oyun sonu içeriği Tarya Gratar İmtihanlarında daha da zorlu düşmanlarla yüzleşeceksin. İmtihanlar, Yükselme Puanları ile birlikte en iddialı oyunculara yeni ve uzun süreli bir ilerleme sistemi sunuyor. Son olarak 40. seviyeye adım adım yaklaştıkça muhteşem Kıyamet ekipmanlarını ve çığır açan üçüncü mod yuvalarını kazanma şansını arttıran yeni Kıyamet zorluk seviyelerini aş. OUTRIDERS WORLDSLAYER GENİŞLETMESİ ÖZELLİKLERİ BİR ÖLÜM YOLCULUĞU İnsanlığın varlığını sürdürmek için tek umudu, senin Enoch'un uygarlığının beşiğine olan yolculuğun. DİNAMİK 1-3 OYUNCULU EŞLİ OYUN Tek başına oynamaya devam et veya anlık girilip çıkılabilen eşli oyunda en fazla 2 arkadaşına katılarak aşırı evrimleşen bir gezegenin kıyametiyle ortaya çıkan korkunç yaratıklara karşı mücadele et. 4 EŞSİZ SINIF Var olan sınıflarınla oynamaya devam et veya yeni Outrider'larını oluştur ve özelleştir. Her biri vahşi becerilerden oluşan kendi yetenek dizilimlerine sahip 4 eşsiz ve güçlü sınıftan birini seçerek kendi Outrider'ını oluştur ve özelleştir, beceri ve Pax ağaçları ile kendi oyun stilini belirle. SİLAHLAR VE EKİPMANLAR Yepyeni ve güçlü Kıyamet eşyaları ve modlarıyla Outrider'ını özelleştir ve güçlendir. Kıyamet eşyalarının eşya seçimini oyun stiline göre özelleştirmeni sağlayacak üçüncü bir mod yuvası var. Tüm eşyalara uygulanabilen ücretsiz bir Görünüm sistemi de mevcut. GÜÇ Hibrit branş güçlendirmeleri için becerilerini ve yeteneklerini uçsuz bucaksız Sınıf Beceri ağacının yanında Pax ağacında geliştir. Gelişen gücünle tüm Kıyamet Seviyelerine meydan okuyarak Vahşilik, Dayanıklılık, Kuvvet ve Anomali Yükselme Puanlarını arttır. OYUN SONU Antik şehir Tarya Gratar'ın sunduğu uçsuz bucaksız oyun sonu deneyiminde yeni korkunç yaratıklarla yüzleşirken muhteşem ganimetler topla. TAKVİYE AL Var olan karakterlerini güçlendir veya yeni takviyeyi kullanarak amansız aksiyona hemen girebileceğin tam ekipmanlı 30. seviye bir Outrider oluştur.