Out of Space Xbox
Out of Space, uzaydaki bir evde diğer kişilerle birlikte yaşamayı konu alan, yerel ve çok oyunculu bir iş birliği oyunudur. Arkadaşlarınla birlikte uzaydaki bir eve taşınmak üzeresiniz ve bu evde, ölümcül uzaylı istilasıyla baş edip sürdürülebilir bir uzay gemisi inşa etmek için ortaya çıkan zorluklarla yüzleşmeniz ve yeni yerinizin dünyadaki eviniz kadar konforlu olmasını sağlamak adına ne gerekiyorsa yapmanız gerekecek! KANEPE EĞLENCESİ STRATEJİYLE BULUŞUYOR Her karşılaşma, temiz ve konforlu hale gelmesi için en iyi planlama ve takım çalışması becerilerini kullanmanı gerektirecek, yöntemsel olarak oluşturulmuş bir uzay gemisinde başlar. Eğer içine düştüğün bu yere “evim” demek istiyorsan arkadaşlarınla birlikte kaynaklar üretmen, çöpleri ve uzaylı sıvısını geri dönüştürmen, yeni teknolojiler satın alıp kurman ve diğerlerinin arkasını kollaman gerekecek. Bir KANEPE EĞLENCESİ oyunu olan Out of Space’te kısa karşılaşmalar yer alır ve herkes eline kumandasını alıp kolayca oynayabilir. Aynı zamanda da bir STRATEJİ oyunu olmasından ötürü, kısa ve uzun vadeli kararlar verip genişleyerek yeni odaları işgal etmen ve görevleri otomatikleştirmek için teknolojiler kurman gerekecek. ÖZELLİKLERİ - Bir yandan sistemlerini etkili ve sürdürülebilir tutmaya çalışırken bir yandan da yeni teknolojilerini satın al, kur ve yerleştir. - Uzaylı sıvısını geri dönüştürerek ve enerji bataryaları üreterek uzay gemine güç ver. - Verimli bahçelerinle ilgilenip onları hasat ederek herkesin karnının doymasını sağla. - Bir yandan ölümcül uzaylı tehdidini zaptederken diğer yandan da paspas ve suyla odaları temizle. - Arkadaşların çaresizce yardım isterken kanepene kıvrılıp kestir. - Robotların yardımıyla temizleme ve hasat işlerini otomatik hale getir. - Köpekler sahiplen ve onlar da karşılığında seni sevsin ve ellerinden geldiğince sana yardım etsinler! DİĞER EĞLENCELİ ŞEYLER - Yöntemsel uzay gemisi üreticisi; her oynayışında farklı zorluklarla karşılaşacaksın. - Oyuncunun ilerlemesine kılavuzluk ederek gerçek kanepe eğlencesinin hız kesmesine asla izin vermeyen görevler. - Başarımlara ulaşarak yeni içeriklerin kilidini aç. - İster tek oyunculu, ister çok oyunculu oyna. - Bir tane bile silah yok. Eline paspasını alıp tüm tehlikeleri temizle. Mücadeleye var mısın? Ev arkadaşlarıyla yaşamak zaten kolay olmazken bunu bir de uzayda yapacaksın! GELİŞTİRİCİLER Behold Studios; Knights of Pen & Paper, Chroma Squad ve Galaxy of Pen & Paper oyunlarının arkasındaki oyun stüdyosudur. Büyük ve sağlam hayran kitlemizi yanımıza alarak, topluluğun yardımıyla, sürümleri ve ulaştığımız kademeleri açıkça paylaşarak, geri bildirimleri dikkate alıp oyunun genel deneyimini iyileştirerek bu oyunu geliştiriyoruz.