Orta Düzey Paket 1
Yiğit Epik birlik Arcanus'u saflarına kat ve tüm birliklerinin gerçek potansiyelini ortaya çıkarmana yardımcı olacak Bilgelik ve Göğe Yükseliş Kürelerinin kilidini aç! Orta Paket 1 ile bunların hepsini ve yeni birliklerin için 20 mücevher anahtarı al. Orta Paket 1 şunları içerir: 1x Arcanus 2x Bilgelik Küresi 2x Göğe Yükseliş Küresi 20 Mücevher Anahtarı Bu paket, her hesapta sadece bir defa satın alınabilir.