ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Speed-o'-Sound Sonic Outfit
Speed-o'-Sound Sonic için ilave bir Hapishane Üniforması kıyafeti. Not: Bu içeriği kullanabilmek için hikâyede ilerleyerek Speed-o'-Sound Sonic'i açmalısın. Karakter kıyafetleri dövüşlerden önce seçilebilir.