ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Saitama (Jersey)
Saitama için ilave bir Eşofman kıyafeti. Not: Bu içeriği kullanabilmek için hikâyede ilerleyerek Saitama'yı açmalısın. Karakter kıyafetleri dövüşlerden önce seçilebilir.