ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Saitama (Dream Version)
Bu, Saitama (Rüya Hali) ile erkenden oynamanı sağlar. Not: Bu içerik aynı zamanda oyunda ilerleyerek de açılabilir.