BANDAI NAMCO EntertainmentDövüş
Bu paketi satın al ve şu içeriklere sahip ol :‎ ‎ - Saitama (Rüya Hali) olarak oynaman için Erken Erişim - Saitama (Siyah Takım) Kıyafeti - Saitama (Eşofman) Kıyafeti - Saitama Maskesi avatar parçası Not: Karakterlerle ilgili eşyalara erişebilmek için ana oyun modunda ilerlemiş olman gerekir.