ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Genos (Arms Mode) Outfit
Genos için ilave bir Silah Modu kıyafeti. Not: Bu içeriği kullanabilmek için hikâyede ilerleyerek Genos'u açmalısın. Karakter kıyafetleri dövüşlerden önce seçilebilir.