ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Yamato's Grand Tour Logbook & Soul Map 1
Yamato, Oden’in seyir defterini sanki bir kutsal kitapmış gibi sahiplenmiş. Çeşitli aşamalar boyunca süren kendi büyük tutunda ona eşlik edin! *Bu ürün Ruh Haritası 1’i içerir. Yeni yeteneklere sahip olmanızı ve var olan beceri ve yeteneklerinizi şu anki sınırlarının ötesine taşımanızı sağlar.