ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Path to the King of the Pirates & Soul Map 3
Dünyanın sunabileceği her şeyi elde eden bir adam, Korsanlar Kralı Gol D. Roger. Onun efsanesini geride bırakmaya gayret ederken sınırlarınızı zorlayın! *Bu ürün Ruh Haritası 3’ü içerir. Yeni yeteneklere sahip olmanızı ve var olan beceri ve yeteneklerinizi şu anki sınırlarının ötesine taşımanızı sağlar.