ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 DYNASTY WARRIORS Hancock Costume
ONE PIECE karakteri Boa Hancock için bir DYNASTY WARRIORS 9 Wang Yuanji işbirliği kostümü. Kostüm, Dramatic Log’un giriş senaryosu tamamlanıp Boa Hancock oynanabilen bir karakter olarak açıldıktan sonra her modda kullanılabilir.