ONE PIECE ODYSSEY Traveling Outfit Set
İçindekiler: 〮 10 adet Energy Apple 〮 10 adet Excite Apple 〮 3 adet Golden Jelly 〮 100.000 Berry 〮 Traveling Outfit Set (Luffy, Zoro, Sanji, Usopp, Nami, Chopper, Robin) *Tam oyun gereklidir. Lütfen kullanmadan önce son sürüme güncelle. *Bonuslar ilerleyen zamanlarda dağıtılabilir. *İçerikler ve özellikler önceden bildirilmeden değiştirilebilir. *Oyundaki bazı sahnelerde ve performanslarda kostüm değişiklikleri görünmeyebilir. *Bonuslar oyunun başında alınabilir.