ONE PIECE BURNING BLOOD - Rob Lucci (character)
ONE PIECE BURNING BLOOD'da Rob Lucci dövüşe katılıyor! Bu Zoan Şeytan Meyvesinin müthiş gücünü kullanarak en azgın düşmanları bile alaşağı et. Ayrı olarak satılan ONE PIECE BURNING BLOOD oyunu gereklidir.