One Piece Burning Blood - Golden Luffy
Yeni özel Luffy kostümüyle dövüşe hazırlan: göz alıcı bir altın gladyatör zırhı! Dressora'daki Corrida Colloseum'da yapılacak Donquixote Korsan turnuvasına kayıt olmak için Luffy "Lucy" kılığına girdi. Bu altın kostüm muhteşem görünümünün yanında ilave zırh gücü ile One Piece Burning Blood'a özel Fourth Gear dönüşümü de sağlıyor. Ayrı olarak satılan One Piece Burning Blood oyunu gereklidir.