Of Flesh and Faith
'Ücretsiz 'Of Flesh and Faith' DLC'si, neredeyse altı yıllık bir yolculuğun ardından Battle Brothers hayranlarına bir aşk mektubu. Kampanyanızı baştan sona şekillendiren paralı asker şirketiniz için seçebileceğiniz iki yeni başlangıç senaryosu - Yeminliler ve Anatomistler - ile oyunu genişletiyor. Bu kökenler, benzersiz mekanikler, yeni ekipmanlar, yeni karakter arka planları, kendi hikaye olayları ve hatta her biri özel olarak tasarlanmış bir sancak ile birlikte gelir. Oyunda toplam 50'den fazla yeni etkinliği deneyimleyin! 'Özellikler: - Yeminliler - Genç Anselm'in öğretilerini takip edin, doğruluk için savaşın ve yerine getirilene kadar avantajlar ve dezavantajlar sağlayan yeminler edin. - Anatomistler - Bunun için sizden uzak dursalar bile araştırmanızı ilerletin, yenilmiş düşmanlarınızın cesetlerini inceleyin ve adamlarınızı güçlendirmek için yeni yollar tasarlayın. - Yeni Sancaklar - Tematik olarak yeni kökenlere uyan iki yeni sancak çekin. - Yeni Ekipmanlar - Kökeninize uygun yeni ekipmanlarla modaya uygun giyinin. - Yeni Etkinlikler - Seyahatlerinizde 50'den fazla yeni etkinliği deneyimleyin.