Oddworld: New 'n' Tasty - Scrub Abe Costume DLC
Bu eşsiz Oddworld kostümü içinde, kahramanımız Abe'yi giyindirin. Bu keskin dişliler hatrına aşina olduğu paçavralar, Abe'nin giyebileceği tek şey!