Oddworld: New 'n' Tasty - Alf's Escape DLC
Olabildiğince Mudokon kurtarmakla görevlendirilen Abe, RuptureFarms'ın derinliklerinde özellikle çok tembel olan Alf'i bulur. Eskiden efsaneydi, ancak Oddworld: New 'n' Tasty'nin bir parçası olarak birinci elden deneyimlemek size kalmış.