Nyvoss Garaj Kiti 2
Nyvoss araç setine daha fazla seçenek ekle ve onları pistin en çekici savaş araçları haline getir. Bu paket (tüm Nyvoss araçlarında kullanım için) iki yeni parlak araç görünümü, ek bir teker jantı seti ve Nyvoss araçlarda kullanılmak üzere 3 ek çıkartma içerir.