Nuclear Nourishment Outfit for Toxic
Dust & Ashes'taki potansiyeli gören Toxic, Dust'ın hafıza kaybından önce nasıl biri olduğuna dair daha çok şey öğrenmek için West Shine City Hastanesi'ne gitti. Kayıtları araştırırken bu isimde bir hasta olmadığını gören Toxic, onun yerine bazı gizli tıbbi deneylere denk geldi. Denekten çok onun için geliştirilen yüksek teknolojili silahlar ilgisini çekmişti. Bu silahların South Shine City'deki bir yeraltı tesisinde saklandığını öğrendi ve aradığı şeyi, insanlara ait değilmiş gibi görünen omurga kemikleriyle dolu varillerin arasında buldu. Özel günlerde kullanılacak bir ekipman.