Bu Özel Ninjutsu DLC'si ile kendi özgün ninjan için yeni bir Ninjutsu açacaksın. Tıpkı İlk Hokage'nin yaptığı gibi dev bir ahşap golem çağır ve düşmanlarını yok et! İçindekiler: - Ninjutsu: Ahşap Stili: Ahşap Golem Jutsu (Saldırı Tipi) *Bu içeriği indirdikten sonra, oyunu açıp çevrimiçi lobide Gizli Yaprak Köyüne giderek Handa yer alan Hediye Kutunun eklentiler bölümünde bulabilirsin. *Bu içerik yalnızca Ninjutsu ile sınırlıdır. Yeni VR Usta veya Eğitim Rütbesi ödülleri getirmez.