NTBSS Special Ninjutsu - The Piercing One-Fingered Thrust of Hell
Bu Ekstra Ninjutsu DLC ile kendi özgün ninjan için yeni bir Ninjutsu açacaksın. Delici Tek Parmak Cehennem Süngüsü ile Yıldırım Tarzı Çakrayı kuşanarak delici bir bir tek parmak darbesi indirebileceksin, tıpkı Üçüncü Raikage gibi! DLC içeriği: - Ninjutsu: Delici Tek Parmak Cehennem Süngüsü (Saldırı Tipi) *Bu içeriği indirdikten sonra, oyunu açıp çevrimiçi lobide Gizli Yaprak Köyüne giderek Handa yer alan Hediye Kutunun eklentiler bölümünde bulabilirsin. *Satın aldığın Ninjutsuyu hesabına eklenir eklenmez kullanabilirsin. *Bu içerik yalnızca Ninjutsu ile sınırlıdır. Yeni VR Usta veya Eğitim Rütbesi ödülleri getirmez.