Bu Özel Ninjutsu DLC ile kendi özgün ninjan için yeni bir Ninjutsu açacaksın. Tıpkı İkinci Tsuchikage gibi sütun şeklinde bir çakra salacak ve dokunduğu her şeyi atomlarına ayıracaksın. İçeriği: - Ninjutsu: Parçacık Tarzı: Atomik Parçalama Jutsusu - Sütun (Şifa Tipi) *Bu içeriği indirdikten sonra, oyunu açıp çevrimiçi lobide Gizli Yaprak Köyüne giderek Handa yer alan Hediye Kutunun eklentiler bölümünde bulabilirsin. *Bu içerik yalnızca Ninjutsu ile sınırlıdır. Yeni VR Usta veya Eğitim Rütbesi ödülleri getirmez.