Bu Özel Ninjutsu DLC ile kendi özgün ninjan için yeni bir Ninjutsu açacaksın. Düşmanlarını patlayıcı alevlerle ateşlemek için İki Kuyruk çakrasını kullanacaksın! İçeriği: - Ninjutsu: Kurucu Dönüşüm: İki Kuyruk (Saldırı Tipi) *Bu içeriği indirdikten sonra, oyunu açıp çevrimiçi lobide Gizli Yaprak Köyüne giderek Handa yer alan Hediye Kutunun eklentiler bölümünde bulabilirsin. *Bu içerik yalnızca Ninjutsu ile sınırlıdır. Yeni VR Usta veya Eğitim Rütbesi ödülleri içermez.