Bu Özel Ninjutsu DLC'si ile kendi özgün ninjan için yeni bir Ninjutsu açarsın. Düşmanlarını havaya uçuracak bir şok dalgası oluşturmak için Üç Kuyruk çakrasını kullan! İçeriği: - Ninjutsu: Kurucu Dönüşüm: Üç Kuyruk (Savunma Tip) *Bu içeriği indirdikten sonra oyunu açıp Gizli Yaprak Köyü çevrimiçi lobisindeki Handa yer alan Hediye Kutusunun Eklentiler bölümüne gidebilirsin. *Bu içerik yalnızca Ninjutsu ile sınırlıdır. Yeni VR Ustaları veya Eğitim Rütbesi ödüllerini içermez.