Çevrimiçi lobiye bir aksiyon olarak "Şimşek Kılıç"ı ekler. Bu içeriği indirdikten sonra oyun içinde Gizli Yaprak Köyü çevrimiçi lobisine gidip Han > Hediye Kutusu > Eklentiler öğelerini seçerek erişebiilirsin.