Nobody Saves the World - Frozen Hearth
Yer kabuğunun derinliklerinde yer alan unutulmuş bir bölgede savaşçılar şan ve servet uğruna mücadele etmekte. Ancak sahibini arayan tüm bu ödülleri yalnızca formların ve özelleştirme sanatının ustası olan biri elde edebilir. Yoksa, o kişi siz misiniz? Menevişleme'de yeteneklerinizin ve yaratıcılığınızın sınırlarını zorlayacak bulmacalar ve mücadelelerde boy gösterirken yeni dostlarla ve düşmanlarla tanışın. Yeni Tamirci ve Katil Arı formlarının kilidini açın ve zafere ulaşıp dünyayı kurtarmak için her birinin birbirinden güçlü yeteneklerinden faydalanın!