No Place Like Home
No Place Like Home’a Hoş Geldiniz! No Place Like Home, sevimli ve rahatlatıcı bir simülasyondur. Mars’a taşınmadan önce Dünya’daki büyükbabasını son kez ziyaret etmeye karar vermiş genç bir kız olan Ellen Newland rolünü üstleneceksiniz. Ancak Ellen, kısa bir süre içinde büyükbabasının kayıplara karıştığını ve çiftliğinin de yok edildiğini öğrenir. Ana Özellikler: TEMİZLEME Hayallerinizdeki çiftliği inşa etmek için dünyayı temizleyin, dağ gibi olmuş çöpleri yok edin, tüm döküntüleri süpürün ve kaynakların geri dönüşümünü yapın! İhtiyacınız olan her şeyi çöplerin arasından bulabilir ve geri dönüşümle elde edebilirsiniz. Bunun yanı sıra komşularınızla arkadaş olursanız çiftçilik ve macera girişimlerinizde oldukça faydaları dokunacaktır. ÇİFTÇİLİK Tohumlar bulun, çiftçi olun ve ürünlerinizi kullanarak faydalı eşyalarla takas edebileceğiniz lezzetli yemekler pişirin! Bulup yetiştirebileceğiniz çeşit çeşit bitki, meyve, sebze, çiçek ve ağaç mevcut. Ayrıca çiftçilik hayalinize renk katmak için bal, reçel, mayonez ve birçok farklı konserve çeşidi üretebilirsiniz. KEŞİF Farklı türdeki birçok bölgede keşfe ve maceraya çıkın. Harikalarla dolu Yalnız Bayırlar bölgesinde yürüyüş yapın ve zehirli gazların verdiği hasarı giderin. Donmuş Tepeler’in buz gibi havasında hayvanları kurtarın ve yerel bitki örtüsünü büyük mantarlara dönüştüren eski bir fabrikadaki sızıntıyı onarın. Devasa barajı yıkın ve çöle yeniden hayat getirmek için nehri serbest bırakın. PARTİLER Vadinin dört bir yanında kaybolan çiftlik hayvanlarını bulun, kurtarın ve onlarla arkadaş olun. Güvenlerini kazanır ve onlara iyi bakarsanız iyiliklerinizin karşılığını vereceklerinden emin olabilirsiniz. Hazır olduğunuzda onlara tuhaf şapkalar vererek ve harika partiler düzenleyerek eğlenceli tarafınızı gösterebilirsiniz! TADİLATLAR Evinizi kusursuz ve sıcacık bir ortama dönüştürmek için yeniden inşa edin, baştan cilalayın ve dekore edin. Dünya üzerindeki muhteşem dekorasyonlar ile nesneleri bulun ve evinizi kişiselleştirmek için onları kullanın. Ne de olsa Ev Gibisi Yoktur!