Nickelodeon All-Star Brawl 2 The Quickster Costume
The Quickster, Nickelodeon All-Star Brawl 2'ye katılıyor! Bu SpongeBob Squarepants kostümünü al ve yeteneklerini sergilerken tarzını da göster.