NHRA Championship Drag Racing: Speed For All - Moonshot Pack
Moonshot Pack kapsamında sunulan bu metalik altın rengindeki takım tasarımıyla drag pistinin tozunu attırırken tüm gözler üzerinde olsun. Bu paket kapsamında ayna parlaklığında tasarımlara sahip Funny Car, Sürücü Tulumu, Araç Taşıyıcı ve Paraşüt senin olacak. Bu canavar, saatte 480 kilometreden yüksek bir hızla âdeta uçarken, bitiş çizgisinin bulanık görünümü dâhil yanından geçtiği her şeyin yansımasını üzerinde göreceksin. Üstelik Funny Car ve Araç Taşıyıcıyı her galibiyetinin ardından desteğini kazanacağın oyun için sponsorlarla daha da fazla özelleştirebileceksin.