NERF Legends - Tricera-Blast Pack
NERF DinoSquad Tricera-Blast tabancası ve harika Triceratops ayrıntıları içeren özel kostüm ile aksiyona dalış yap. Hem tek oyunculu hem çok oyunculu modlardaki bu üçlü dart aksiyon tabancası ve kostüm ile donan. Tabanca ve kostüm, Tricera görünümünü özelleştirmen için 4 ek dış görünüm çeşidiyle gelir! Bu öğeleri indirdikten sonra oyunun özelleştirme menüsünde hemen kullanılabilir olurlar.