NERF Legends - Stego-Smash Pack
NERF DinoSquad Stego-Smash tabancası ve harika Stegosaurus ayrıntıları içeren özel kostüm ile oyuna sert bir giriş yap. Hem tek oyunculu hem çok oyunculu modlardaki bu ucu sivri tabanca ve kostüm ile donan. Tabanca ve kostüm, Stego görünümünü özelleştirmen için 4 ek dış görünüm çeşidiyle gelir! Bu öğeleri indirdikten sonra oyunun özelleştirme menüsünde hemen kullanılabilir olurlar.