NERF Legends - Rex-Rampage Pack
NERF DinoSquad Rex-Rampage tabancası ve harika T-Rex ayrıntıları içeren özel kostüm ile rakiplerinden büyük bir ısırık al. Hem tek oyunculu hem çok oyunculu modlardaki bu Dinozorlar Kralı tabancası ve kostümü ile donan. Tabanca ve kostüm, T-Rex görünümünü özelleştirmen için 4 ek dış görünüm çeşidiyle gelir! Bu öğeleri indirdikten sonra oyunun özelleştirme menüsünde hemen kullanılabilir olurlar.